رونمایی از گلکسی اس 20، اس 20 اولترا و اس 20 پلاس

گوشی برای تحول در دنیای عکاسی

گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اولترا سامسونگ با قابلیت ضبط ویدیوی ۸K، نه تنها تحولی بزرگ را در ضبط ویدیو بلکه در دنیای عکاسی ایجاد کرده اند. از طرفی تکنولوژی ۵G نیز تغییری را در نحوه  به اشتراک گذاری این فایل های تصویری ایجاد کرده است. در اقع سری جدید گوشی های سامسونگ با استفاده از باتری هوشمند و امنیت فوق العاده سامسونگ Knox به همراه پردازنده قدرتمند و حافظه داخلی وسیع، دنیایی جدید را به روی شما باز کرده اند.

رونمایی از گلکسی اس 20، اس 20 اولترا و اس 20 پلاس

یک گوشی طراحی شده با سیستم کاملا جدید دوربین

جهشی بزرگ در رزولوشن و بزرگنمایی در حین عکاسی

رزولوشن بالا: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به شما اجازه میدهد تا جزئیات تصویر را واضح تر و واضح تر ببینید

  • گکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ اولتر با دوربین ۶۴ مگاپیکسل و گلکسی اس ۲۰ اولترا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گلکسی اس ۲۰ اولترا در هر تصویر، میلیون ها پیکسل را در اختیار شما قرار میدهد و این به معنای کشف جزئیاتی است که تا کنون قابل مشاهده نبودند.

بالاترین قدرت بزرگنمایی که تاکنون در هیچ دوربینی مشاهده نشده است

  • ویژگی Space Zoom
  • قدرت زورم ۱۰۰ برابری به شما کمک می کند تا جزئیاتی را ببینید که قبلا قابل مشاهده نبودند.

گلکسی اس ۲۰ اولترا از قابلیت ۱۰x Hybrid Optic Zoom برخوردار شده که این قابلیت نیز به واسطه استفاده از لنزهای جدید و سنسورهایی با رزولوشن بالا امکان پذیر شده است. از طرفی ویژگی Super resolution Zoom که از طریق هوش مصنوعی دوربین، ارتقا یافته، امکان گرفتن تصاویر کلوزآپ را برای شما فراهم می کند تا به این طریق هیچ لحظه ای را از دست ندهید.

تصاویری باکیفت در شب

ویژگی Bright Night

ما با ارتقای اندازه سنسور، امکان ثبت تصاویر باکیفیت در شب را فراهم کرده ایم

حتی در نور کم نیز سیستم دوربین ارتقا یافته، می تواند عکس های متعددی را به صورت همزمان ثبت کند و آنها را با هم تلفیق کرده تا تصویری با نویز کمتر را برای شما ثبت کند. البته استفاده از سنسورهای بزرگتر و هوش مصنوعی نیز بدان معناست که حالت شب به شما کمک می کند تا حتی در طول شب نیز عکس هایی باکیفیت همانند عکس های گرفته شده در طول روز را ثبت و ضبط کنید.

قابلیت ضبط ویدیوی ۸K، تحولی در نحوه فیلم بردای و عکاسی

گوشی با قابلیت ضبط ویدیو با بالاترین رزولوشن

ما رزولوشن گوشی را از ۴K به ۸K رسانده ایم که حدود ۴ برابر بیشتر از UHD و ۱۶ برابر بالاتر از FHD است. این بدان معناست که لحظلات را با بالاترین وضوح ممکن ضبط می کنید.

امکان گرفتن تصاویر ثابت ۳۳ مگاپیکسلی

در اینجا روشی جدید برای گرفتن عکس در اختیار شما قرار داده شده است. به این ترتیب که ویدیوی ۸K می توانید هر فریم را به تصویری با رزولوشن بالا تبدیل کند و جزئیات را به صورت دقیق در آن مشاهده کنید.

رونمایی از گلکسی اس 20، اس 20 اولترا و اس 20 پلاس

ضبط ویدیو، بدون لرزش دست

استفاده از هوش مصنوعی برای داشتن فیلمی یکدست و بدون لرزش

سنسور برگتر و دوربینی که از قابلیت ضد لرزش برخوردار است باعث می شوند تا تصویری کاملا یکدست در اختیار داشته باشید.

روشی کاملا جدید برای گرفتن یک عکس و داشتن چند فرمت مختلف

حالت Single Take به شما اجازه میدهد تا به مدت ۱۰ ثانیه عکس بگیرید و سپس به سراغ فرمت های مختلف بروید. این بدان معناست که بدون نیاز به تکرار گرفتن عکس از یک صحنه می توانید بهترین استایل ممکن را برای آن لحظه انتخاب کنید.

تجربه کار با یک دوربین کاملا جدید و تحولی در دنیای گیمینگ

دانلود یک فصل کامل از بازی مورد علاقه شما با سرعت بالا

گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا می توانند با مودم ۵G به شما کمک کنند تا فیلم های مورد علاقه خود را در یک چشم بر هم زدن در نتفلیکس دانلود کرده و بدون هیچ لاگی مشاهده کنید. شما با استفاده از ۵G حتی می توانید ویدیو ها را با سرعت بالایی آپلود کرده و به اشتراک بگذارید.

قدرت بی نظیر باتری

باتری این سری از گوشی های سامسونگ نه تنها داری قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت است بلکه هوشمند نیز میباشد و با نحوه استفاده شما از گوشی، هماهنگ می شود تا مقدار بیشتری از قدرت باتری را ذخیره سازی کند و با هر بار شارژ به مدت طولانی تری از گوشی خود استفاده کنید.

مکانی برای ذخیره همه عکس های مورد علاقه شما

گلکسی اس  ۲، اس ۲۰ اولترا و پلاس، علاوه بر دوربین قدرتمند به فضای ذخیره سازی بالایی برای عکس و ویدیو مجهز شده اند و شما با استفاده از کارت حافظه حتی می توانید آن را به ۱٫۵ ترابایت نیز ارتقا دهید.

سیستم امنیتی کاملا ایمن و پیشرفته

ما پردازنده امنیتی ویژه ای را برای حفاظت از پین، پسورد و پترن و Blockchain Private Key ایجاد کرده ایم. این پردازنده به همراه پلتفرم Knox امنیت  فوق العاده بالایی را برای سخت افزار و نرم افزارها و داده های خصوصی شما فراهم کرده است.