گلکسی A71، دومین گوشی محبوب سری A

گلکسی ای ۷۱ یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۱۹ است که به عنوان دومین گوشی محبوب از سری A و پس از گلکسی A70 معرفی شده است.

گلکسی A71، دومین گوشی محبوب سری A و قابلیت های طراحی شده برای آن

گلکسی ای ۷۱ از برخی از ویژگی های پرطرفدار گلکسی ای ۷۰ مانندصفحه نمایش ۶٫۷ اینچی سوپرآمولد به همراه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و فست شارژ ۲۵ واتی استفاده کرده است. البته ساختار دوربین آن، ارتقا یافته و پردازنده سریعتری دارد و در عین حال به طراحی مدرنی مجهز شده است.

البته در صورتی که گلکسی ای ۷۱ را با گلکسی ای ۵۱ مقایسه کنیم متوجه میشویم که مساحت سطح آنها ۶٫۷ اینچ به ۶٫۵ اینچ و تراشه آنها نیز به ترتیب اسنپدراگون ۸ نانومتری ۷۳۰ و اگزینوس ۱۰ نانمتری ۹۶۱۱ است. همچنین دوربین ای ۷۱ دارای مگاپیکسل بالاتر و باتری آن نیز بزرگتر بوده و با سرعت بالاتری شارژ می شود. از طرفی به ۸GB RAM نیز مجهز میباشد.

طراحی جدید این گوشی سامسونگ از رنگ های بسیار زیبایی مانند صورتی نیز استفاده کرد است. البته این امر در مورد دوربین جلوی داخل صفحه نمایش نیز صدق می کند. مدل رنگین کمانی گلکسی ای ۷۰ همانند گلکسی نوت ۱۰ پلاس تولید شده است.

گلکسی A71، دومین گوشی محبوب سری A

از طرفی با توجه به دوربین های گلکسی ای ۷۱، قیمت کاملا مناسبی برای آن تعیین شده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی که شامل دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق ۵ مگاپیکسلی است ترکیبی جذاب را به همراه هم تشکیل داده اند.

در واقع باتری با عمر بالا، دوربین های باکیفیت و اندروید ۱۰، ترکیبی بسیار جالب را تشکیل داده اند و در عین حال جک هدفون ۳٫۵ میلی متری این گوشی نیز حفظ شده است.