گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 با خارق العاده ترین نمایشگر ممکن

سامسونگ در حالی که برای رونمایی از پرچمدار جدید خود گوشی گلکسی نوت ۹ آماده می شود، نسل بعدی گوشی های گلکسی سری اس را نیز در دست تولید دارد و اگرچه ممکن است تا حدی برای دریافت اطلاعات از گوشی گلکسی اس ۱۰ زود باشد، اما گزارشات مختلفی از آن در حال انتشار است. طبق اظهارات تحلیلگران، به نظر می رسد کاربران به دلیل شباهت بسیار زیاد گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به نسل قبلی، از این دو پرچمدار در حد انتظار سامسونگ استقبال نکرده اند، اما بر اساس بررسی های انجام شده، این دو پرچمدار همچنان در رده بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر در بازار به شمار می روند.

در رابطه با گوشی گلکسی نوت ۹ نیز، درست همانند گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس که شباهت بسیار زیادی به گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس داشتند، انتظار می رود پرچمدار جدید سری نوت نیز درست همانند گوشی گلکسی نوت ۸ باشند اما از مشخصات فنی بهبود یافته گلکسی اس ۹ برخوردار باشند.

انتظار می رود گوشی گلکسی اس ۱۰ در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی شود، به این خاطر اگر شما از طرفداران سامسونگ هستید و سال ۲۰۱۸ چندان شما را شگفت زده نکرده، منتظر سورپرایز های هیجان انگیزی در سال ۲۰۱۹ باشید.

طبق گزارش جدیدی، گوشی های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ از سنسور های اثر انگشت اپتیکال برخوردار می باشند که درون نمایشگر قرار دارند. سامسونگ در حال حاضر در تلاش است تا موانع تولید که استفاده از این فناوری را در گوشی های پیشین با مشکل مواجه کرده بود از سر راه بردارد و به نظر می رسد در این زمینه موفق بوده است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 با خارق العاده ترین نمایشگر ممکن

در رابطه با نمایشگر گوشی گلکسی اس ۱۰، گزارش جدیدی از Ice Universe، افشاگر مشهور منتشر شده است که ادعا می کند، این گوشی از نمایشگری با بالاترین رزولوشن ممکن که تا به حال در هیچ یک از گوشی های هوشمند سامسونگ  مشاهده نشده، عرضه خواهد شد.

افشاگر مشهور با انتشار توئیتی پیش بینی می کند، تراکم پیکسل نمایشگر گلکسی اس ۱۰ از ۶۰۰PPI نیز فراتر رود.

با توجه به این اطلاعات، امکان دارد گوشی گلکسی اس ۱۰ از رزولوشن نمایشگر گلکسی اس ۹ برخوردار باشد، اما پیکسل ها را در نمایشگر کوچکتری جای داده است. گوشی گلکسی اس ۹ از نمایشگری با رزولوشن +WQHD و تراکم پیکسل ۵۷۰PPI برخوردار می باشد، به این ترتیب رزولوشن ۲۹۶۰×۱۴۴۰ برای گوشی گلکسی اس ۱۰ در نمایشگر کوچکتری جای داده شده تا تراکم پیکسل ها به ۶۰۰ ppi افزایش یابد.