طراحی چرخشی کاملا جدید برای گلکسی Z Flip سامسونگ

حداکثر فشرده سازی یک گوشی

گلکسی Z Flip با طراحی برجسته خود به اندازه ای قابل فشرده سازی و کوچک شدن است که به راحتی در کیف یا جیب شما جا می شود.

طراحی چرخشی کاملا حدید برای گلکسی Z Flip سامسونگ و قابلیت های جدید آن

آینده را با گلکسی فولد ببینید

این گوشی کاملا جدید، کوچک و مقاوم سامسونگ با همه گوشی های تاشویی که تاکنون مشاهده کرده اید متفاوت است

زیبایی در دست کاربر گلکسی Z Flip

فرم فاکتور گلکسی Z Flip به مقدار قابل توجهی ارتقا یافته و امکان انتخاب از میان رنگ های بی نظیر و منحصر به فرد آن وجود دارد.

صفحه فول اسکرین با اندازه ای متناسب با جیب شما

صفحه نمایش Infinity Flex داینامیک آمولد گلکسی Z Flip، کیفیت باورنکرنی رنگ ها را به همراه کمترین نور آبی برای شما نمایش میدهد. این صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی با لبه های بسیار باریک و بدون ناچ، یک چشم انداز سینماتیک را در اختیار شما قرار میدهد.

شیشه تاشو

اولین گوشی تاشوی مجهز به صفحه نمایش شیشه ای را با گلکسی Z Flip مشاهده کنید. این صفحه نمایش که از گلس فوق باریک سامسونگ تشکیل شده است با حالت کاملا فلت خود، چشم اندازی بی نظیر را در اختیار شما قرار میدهد.

گوشی با مقاومت بالا

لولای به کار رفته در گوشی سامسونگ، به گونه ای طراحی شده که شما حتی می توانید زاویه تاشدگی را نیز تنظیم کنید. از طرفی تکنولوژی دیگری که در این گوشی سامسونگ به کار رفته، ذرات گرد و غبار و کثیفی ها را به سرعت پاک می کند.

دوربین

زاویه دید منحصر به فرد برای شما

گوشی با قابلیت قرار گرفتن به صورت عمودی

تکنولوژی تاشوی Freestop، امکان ویدیو چت بدون استفاده از دست و سلفی گرفتن به شیوه ساده تر را برای شما فراهم می کند.

چشم اندازی جدید در نحوه عکس گرفتن

گلکسی Z Flip از قابلیت تا شدن در زوایای متعدد برخوردار است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا از زوایای مختلف عکس بگیرید.

آماده برای عکاسی در شب

دوربین گلکسی Z Flip از قدرت عکاسی باکیفیت در شب نیز برخوردار است. به این ترتیب صحنه های مختلف را با تکنولوژی freestop تلفیق کرده و نایت هایپرلپس نیز تصویری جدید از شب را در اختیار شما قرار میدهد.

تجربه ای جدید برای کار با گوشی جدید

زاویه کاملا جدید برای ویدیو چت

شما می توانید تماس صوتی خود را به Google Duo video call ارتقا دهید و با دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی نیز تجربه یک ویدیو چت متفاوت را داشته باشید.

کنترل کامل بر روی صفحه نمایش

وقتی که گوشی را تا می کنید حالت Flex mode، اپلیکیشن ها را به دو قسمت تقسیم کرده و کنترل را بر روی قسمت دوم قرار میدهد و قسمت بالا را به منطقه دید شما تبدیل می کند.

ویژگی مالتی تسک

شما می توانید دو اپلیکیشن را به صورت همزمان، باز و استفاده کنید. ویژگی مالتی تسکینگ در صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی و Multi Active Window به شکل  بهتری اجرا می شود.

مشاهده نوتیفیکیشن ها به روشی تازه

با ضربه زدن و سوئیپ کردن، حتی زمانی که گوشی، تاشده است نیز می توانید آن را کنترل کنید. به این ترتیب امکان ورود به اپلیکیشن مورد نظر، حتی زمانی که گوشی در حالت تاشو قرار دارد نیز فراهم می شود.

حفظ شارژ باتری

باتری مقاوم گلکسی Z Flip، شارژ را به مدت طولانی تری نگه میدارد به این ترتیب شما می توانید با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر در ساعت این گوشی، از شارژ باتری به شیوه بهینه استفاده کنید.