طراحی ظاهری پوکو M3 پرو 5G با انتشار تیزر رسمی مشخص شد

مدتی است اخباری در مورد محصول بعدی شیائومی به نام پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G در فضای مجازی به چشم می‌خورد؛ گوشی هوشمندی که شرکت چینی به موفقیت آن امید فراوانی دارد. GSMArena در گزارشی به تیزر تبلیغاتی پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G پرداخته است که طراحی ظاهری گوشی هوشمند معرفی‌نشده‌ی شیائومی را مشخص می‌سازد.

چندی پیش تصاویر رندر پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G منتشر شد که با مقایسه‌ی آن‌ها و تیزر تبلیغاتی شیائومی، می‌توان صحت گزارش‌های قبلی را تأیید کرد. برخلاف پوکو ام ۳، در نسخه‌‌ی پرو ماژول دوربین در سمت چپ پنل قرار گرفته است و درست زیر ماژول می‌توان لوگوی نسبتاً بزرگ پوکو را مشاهده کرد.

در پایین گوشی، لوگوی دیگری مبنی‌ بر پشتیبانی پوکو ام ۳ پرو از فناوری ارتباطات 5G به چشم می‌خورد. ماژول دوربین که از چینش عمودی برخوردار است، متشکل شده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی که دو دوربین دیگر آن را همراهی می‌کنند. متأسفانه مشخصات دو دوربین ذکرشده هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان حدس زد که دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و تشخیص عمق تصاویر باشند.

از تفاوت‌هایی که میان دو نسخه‌ی استاندارد و نسخه‌ی پرو وجود خواهد داشت، احتمالاً برخورداری پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G از فوکوس خودکار لیزری است؛ اما این موضوع هنوز توسط سران برند پوکو یا شیائومی تأیید یا رد نشده است. ضخامت پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G به ۸٫۹۲ میلی‌متری می‌رسد و ماژول دوربین اصلی آن برآمدگی به‌مراتب کمتر از محصولات موجود در بازار دارد.

 

در گزارش ذکر شده است که وزن پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G به ۱۹۰ گرم می‌رسد و از مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن +FHD برخوردار است. پوکو برای محصول جدید خود باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته است که امکان شارژ آن با شارژ سریع ۱۸ وات وجود دارد. در دل پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک کار گذاشته شده است تا به محصول شیائومی قدرت بدهد.

انتظار می‌رود پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G در ۱۹ می (۲۹ شهریور) معرفی شود. متأسفانه قیمت و زمان عرضه‌ی محصول جدید شیائومی هنوز مشخص نشده است و نمی‌دانیم پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G در چه ظرفیت‌های رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر شما کاربران زومیت در مورد پوکو ام ۳ پرو نسخه 5G و طراحی ظاهری آن به‌خصوص ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی چیست؟ دیدگاه خود را با اعضای زومیت به اشتراک بگذارید.