برترین گوشی های گیمینگ 2021

امروزه و در عصر حاضر صنعت بازی های رایانه ای به قدری پیشرفت کرده است که وارد تلفن های همراه نیز وارد شده است؛ ممکن است تصور کنید که در حال حاضر با تلفن های همراهی که در بازار وجود دارند می‌توانید تمام بازی های موبایل را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. اما اگر شما بالاترین کیفیت و بالاترین نرخ تازه سازی را بخواهید چه باید بکنید؟ اگر یک تلفن همراه با حافظه داخلی و رم بسیار بالا، باتری پر حجم و قدرتمند و همچنین صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا را بخواهید در این موقع است که گوشی های گیمینگ وارد میشوند. در حال حاضر گوشی های گیمینگ با مشخصات و قیمت های مختلفی وجود دارند. در ادامه چند مورد از بهترین و قدرتمندترین گوشی های گیمینگ را به شما معرفی خواهیم کرد؛ باما همراه باشید.

گوشی گیمینگ

 

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 3 ( ایسوس راگ فون 3 )

اولین بهترین گزینه روی میز بدون شک ایسوس راگ فون 3 است. این گوشی بدون شک بهترین گوشی گیمینگ حال حاضر شناخته می‌شود؛ زیرا این گوشی با در نظر گرفتن سلیقه گیمرها طراحی و به بازار عرضه شده است. این گوشی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 144 هرتز، حداکثر حافظه داخلی 512 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه رم و همچنین یکی از بزرگترین باتری های موجود در بازار با ظرفیت 6000 میلی آمپر بهره مند می‌باشد.

 

بهترین گوشی گیمینگ 2020

 

ایسوس راگ فون 3 همانندمدل های قبل،‌ دارای لوازم جانبی مخصوص بازی است که تجربه بازی در این گوشی گیمینگ را دوچندان میکند. یکی از این لوازم جانبی فن خنک کننده Aero Active 3 است که برای خنک نگه داشتن گوشی در زمان بازی استفاده میشود. همچنین این فن خنک کننده، دارای یک جک 3.5 میلیمتر هدفون است که میتوان هدفون و یا هندزفری هایی که دارای جک 3.5 میلیمتری هستند را به آن متصل کرد.

 

ایسوس راگ فون 3 دارای راه انداز های هوا برای بهبود عملکرد و کاهش دما میباشد. همچنین این گوشی دارای دوربین 3 گانه است که به نسبت مدل قبلی خود، پیشرفت چشمگیری داشته است.

 

صفحه نمایش و دوربین asus rog phone 3

ایسوس راگ فون 3 دارای صفحه نمایشی 6.59 اینچی از نوع AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز می باشد که این صفحه نمایش با گوریلا گلس 6 محافظت میشود. لازم به ذکر است که صفحه نمایشی که در این گوشی به کار رفته است بهترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش برای یک گوشی گیمینگ میباشد.

 

بهترین گوشی های گیمینگ میان رده 2019

 

همانطور که گفته شد، ایسوس راگ فون 3 دارای دوربین 3 گانه می باشد، دوربین اصلی پنل پشتی این گوشی نسبت به مدل قبلی پیشرفت کرده و این گوشی دارای دوربینی 64 مگاپیکسلی میباشد. همچنین دومین دوربین این گوشی یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی می‌باشد که زاویه دید 125 درجه ای ارائه می‌دهد. آخرین دوربین این گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی از نوع ماکرو میباشد. ایسوس راگ فون 3 همچنین قابلیت فیلم برداری با کیفیت 8K با نرخ تازه سازی 30 هرتز، 4K با نرخ های تازه سازی 30، 60 و 120 هرتز فیلمبرداری کرد!

 

لازم به ذکر است که ایسوس راگ فون 3 دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی میباشد که با آن میتوان با کیفیت 1080 و نرخ تازه سازی 30 فریم فیلم برداری کرد.

 

پردازنده و حافظه داخلی Asus rog phone3

همانطور که در ابتدای متن گفته شد، ایسوس راگ فون 3 دارای پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس می‌باشد؛‌ این پردازنده قدرتمند دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 650 میباشد که به نسبت پردازنده گرافیکی به کار رفته اسنپدراگون 865، چیزی در حدود 10 درصد عملکرد بهتری را ارائه میدهد که این رقم برای یک گوشی گیمینگ بسیار بالا است و در اجرای بازی های ویدئویی عملکرد بهتری دارد.

 

بهترین ایرپاد های بازار در سال 2021

 

اگر به دنبال خرید ایرپاد هستید و به دنبال بهترین ایرپاد موجود در بازار می‌گردید این مطلب را از دست ندهید!

 

بهترین گوشی برای بازی 2020

 

ایسوس راگ فون 3 دارای حافظه داخلی و رم با حجم های مختلفی است که پایین ترین حافظه داخلی برای این گوشی 128 گیگابایت و بالاترین آن 512 گیگابایت می‌باشد. همچنین پایین ترین رم برای این گوشی 8 گیگابایت و بالاترین رم موجود برای این دستگاه 16 گیگابایت میباشد.

 

این گوشی هم اکنون با قیمتی در حدود 800 یورو در دسترس قرار دارد.

 

گوشی گیمینگ وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 و 8 پرو ملقب به قاتل پرچمدار، آخرین پرچمدار شرکت وان پلاس در 26 فروردین ماه روانه بازار ها شد. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی بالایی هستند. هر دو دستگاه به دلیل پردازنده مشابهی که دارند دارای سرعت مشابهی هستند. مهم ترین

 

وان پلاس همیشه دلیل قیمت پایین خود توانسته رقبای خود را به چالش بکشد و به همین دلیل، شرکت وان پلاس توانسته لقب قاتل پرچمدار را از آن خود کند.

 

مشخصات کلی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 و 8 پرو هر دو از پردازنده اسنپدراگون 865،‌ پردازنده گرافیکی آدرنو 650، حافظه داخلی های 128 و 256 گیگابایتی، رم 8 و 12 گیگابایتی بهره مند هستند. هر دو گوشی تقریبا از سخت افزاری شبیه بهم برخوردار هستند و تفاوت آنچنانی ندارند و تنها تغییر آنها در صفحه نمایش، دوربین و باتری آنهاست. وان پلاس 8 دارای صفحه نمایش با ابعاد 6.55 اینچی و وان پلاس 8 پرو 6.78 اینچ می‌باشند. صفحه نمایش هر دوی آنها از نوع AMOLED می‌باشد با این تفاوت که وان پلاس 8 دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز و وان پلاس 8 پرو 120 را دارا است.

 

ارزانترین گوشی های گیمینگ

 

دوربین وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

در بخش دوربین در وان پلاس 8 پرو شاهد دوربین های 4 گانه هستیم که به ترتیب اولین دوربین یک دوربین 48 مگاپیکسلی، دومین دوربین وان پلاس 8 پرو دوربینی 48 مگاپیکسلی می باشد که برای عکاسی اولترا واید استفاده میشود، سومین دوربین تله فوتو میباشد و دوربینی 8 مگاپیکسلی را دارد که برای کمتر کردن لرزش دست در هنگام عکس کاربرد دارد و آخرین دوربین این گوشی حسگری ۵ مگاپیکسلی دارد و برای فیلتر رنگ‌ها به ‌کار می‌رود.

 

و اما در وان پلاس 8 برخلاف وان پلاس 8 پرو دارای دوربین هایی 3 گانه با کیفیت های 48، 16 و 2 مگاپیکسل است که اولین دوربین دوربین اصلی این گوشی و دومین دوربین برای عکاسی اولترا واید و سومین و آخرین دوربین این گوشی یک دوربین ماکرو است.

 

وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو؛ قاتلان پرچمداران گران قیمت!

 

از آخرین پرچمدار وان پلاس چه میدانید؟ در مطلب بالا به بررسی دقیق این دو گوشی پرداخته ایم.

 

باتری گوشی گیمینگ وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

آخرین پرچمداران شرکت وان پلاس از باتری هایی قدرتمند با سرعت شارژ بسیار بالا برخوردارند. وان پلاس برای وان پلاس 8 از باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپری با سرعت شارژ 30 وات استفاده کرده است که این گوشی میتواند در عرض ۲۲ دقیقه شارژ خود را از 0 به 50% برساند. اما وان پلاس 8 پرو باتری 4510 میلی آمپری دارد و با شارژ سریع 30 واتی شارژ میشود که این ظرفیت باتری و این سرعت شارژ برای یک گوشی گیمینگ مناسب است.

 

گوشی های گیمینگ هواوی

 

وان پلاس 8 پرو در دو مدل با قیمت های 899 و 999 دلار و در 3 رنگ آبی، سبز و مشکی در بازار جهانی عرضه شده است و وان پلاس 8 نیز در دو نسخه با قیمتی در حدود 870 و 620 دلار در 3 رنگ مشکی، سبز و درخشش میان ستاره ای روانه بازار شده است

 

خانواده گیمینگ سامسونگ گلکسی S20

گوشی های 2020 سامسونگ به عنوان گوشی گیمینگ شناخته نمی شوند اما آنها به اندازه کافی قدرتمند هستند که بتوان آنه�� را گوشی گیمینگ نامید. این خانواده از 3 گوشی سامسونگ گلکسی S20 plus، S20 و S20 ultra تشکیل شده است که قدرتمند ترین آنها سامسونگ گلکسی s20 الترا می باشد.

 

هر سه مدل Galaxy S20 از نمایشگرهای امولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز، پردازنده های قدرتمند اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990، 12 گیگابایت رم و پشتیبانی از کارت microSD ارائه می دهند. سامسونگ گلکسی S20 الترا همچنین تا 16 گیگابایت فضای رم را در اختیار شما قرار می‌دهد که این عدد برای کاری که قرار است روی گوشی انجام شود بسیار زیاد است و یکی از دلایلی که ما سامسونگ گلکسی S20 را یک گوشی گیمینگ می‌نامیم همین مقدار بالای رم آن می‌باشد.

 

اما گیمینگ خطاب کردن خانواده سامسونگ گلکسی S20 تنها به سخت افزار منتهی نمیشود و یکی دیگر از دلایل آن سرویس Game launcher و Game tool می‌باشد که به شما این امکان را میدهد تا عملکردهای مختلف بازی ها را تغییر دهید و می توانید با استفاده از آن به راحتی وضوح تصویر را تنظیم کنید، عکس بگیرید، فیلم ضبط کنید و خیلی ابزار دیگر که در هنگام بازی به کار شما می‌آیند.

گوشی گیمینگ سونی

بررسی سامسونگ گلکسی s20 و s20

 

اگر جزو علاقه مندان به گوشی های پرچمدار سامسونگ به خصوص خانواده S آن هستید مطالعه مقاله بالا به شما پیشنهاد میشود.

 

خانواده سامسونگ گلکسی S20 گوشی های ارزان قیمتی نیستند اما میتوانند بهترین گزینه برای کسانی باشند که به دنبال خرید یک گوشی گیمینگ هستند.

 

ال جی V60 تینکیو

ال جی V60 تینکیو به لطف یک ویژگی بسیار مهم خود می‌تواند در لیست بهترین گوشی های گیمینگ سال 2020 قرار بگیرد؛ صفحه نمایش دوگانه. این گوشی با صفحه نمایش دوگانه ای که دارد می تواند بهترین گیمینگ در سبک خود باشد.ال جی وی 60 تنیکیو همراه با پردازنده اسنپدراگون 865، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه microSD میتواند بهترین انتخاب برای گیمر هایی باشد که به دنبال تنوع و تجربه گیم روی یک گوشی با ظاهری متفاوت هستند.

 

این گوشی تاشو همچنین دارای یک باتری قابل توجه 5000 میلی آمپری با قابلیت فست شارژ و شارژ بیسیم میباشد که میتواند تجربه گیمینگ را تا ساعت های زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

 

بهترین گوشی های پرچمدار سال 2020

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال جی V60 تینکیو و چندین گوشی قدرتمند دیگر حتما مطلب بالا را بخوانید.

 

گوشی ارزان مخصوص بازی

 

شیائومی بلک شارک 3، یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2020

سری بلک شارک 3 شیائومی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2020 می باشد و برای بازی های سنگین یک گوشی بسیار عالی است، البته لازم به ذکر است ک نسخه حرفه ای یا pro این گوشی بهترین نسخه آن است، اما نسخه پرو به راحتی در دسترس نیست و خرید آن به نسبت نسخه استاندارد شیائومی بلک شارک 3 سخت‌تر است.

 

شاید برای شما سوال باشد که تفاوت نسخه پرو و معمولی شیائومی بلک شارک 3 چیست؟‌ تفاوت اصلی در این است که شیائومی بلک شارک 3 پرو دارای صفحه نمایشی با کیفیت بالاتر و باتری کمی بزرگتر نسبت به نسخه استاندارد است. صفحه نمایش شیائومی بلک شارک استاندارد 6.67 است اما صفحه نمایش در نسخه پرو حدود 7.1 اینچی می‌باشد.

 

شیائومی بلک شارک 3 با ظرفیت 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 و 12 گیگابایت رم به جرات می‌تواند یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2020 باشد.

 

اما به عنوان نقطه ضعف می‌توان به 90 هرتز بودن صفحه نمایش این گوشی اشاره کرد، البته لازم به ذکر است که صفحه نمایش 90 هرتز آنچنان نقطه ضعف محسوب نمی‌شود اما برای گیمر های حرفه ای این مسئله بسیار مهم است.

 

از دیگر مشخصات قابل توجه شیائمی بلک شارک 3 می توان به دوربین عقب سه گانه با لنز های 64،‌ 13 و 5 مگاپیکسل، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، درگاه هدفون 3.5 میلیمتری، درگاه شارژ USB-C حافظه UFS 3.0 اشاره کرد.

 

شیائومی بلک شارک 3 یکی از ارزان ترین گوشی های گیمینگ دنیا می‌باشد و با توجه به مشخصات قدرتمندی که دارد، به راحتی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2020 قرار می‌گیرد

 

گوشی گیمینگ

شیائومی می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 Pro)

در نگاه اول، شیائومی Mi 10 pro مانند هر گوشی هوشمند پرچمدار،‌ گران قیمت به نظر می رسد. شیائومی می 10 پرو یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865 با 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش با کیفیت با نرخ تازه سازی 90 هرتز را در خود جای داده است.

 

اما یکی از بهترین تفاوت هایی که این گوشی با رقبای خود دارد و آن را در لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2020 قرار می‌دهد عمر باتری فوق العاده آن می‌ باشد. عمر باتری به همان اندازه که به سخت افزار گوشی مربوط است به نرم افزار آن نیز مربوط است و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی توانست حتی باتری 6000 میلی آمپر ساعتی موجود در Asus ROG Phone 3 را پشت سر بگذارد.

 

البته لازم به ذکر است که شیائومی می 10 پرو به نسبت مابقی پرچمداران شیائومی از قیمت بالاتری برخوردار است. این قیمت بالا به خاطر سخت افزار قدرتمندی است که شیائومی در این گوشی به کار برده است و این گوشی را گیمینگ کرده است.

 

سامسونگ گلکسی Z fold 2

اگر جزو علاقه مندان به گوشی های تاشو هستیداین مطلب را از دست ندهید!

 

قیمت گوشی گیمینگ شیائومی

آیفون 12 پرو مکس‌، آخرین پرچمدار شرکت اپل

آیفون در سال 2020 از سری آیفون 12 چهار گوشی با مشخصات مختلف تولید کرده است، اما دلیل انتخاب آیفون 12 پرو مکس به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2020،‌ صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن می‌باشد.

 

آیفون 12 پرو مکس دارای صفحه نمایش OLED در اندازه 6.7 اینچ می‌باشد که این کیفیت و ابعاد برای یک گوشی گیمینگ بسیار مناسب می‌باشد. اما یکی از بزرگترین نقاط ضعف این گوشی 60 هرتز بودن صفحه نمایش آن می‌باشد،‌ همانطور که پیشتر گفته شد یکی از مهم ترین دغدغه های گیمر ها بالا بودن نرخ تازه سازی صفحه نمایش می‌باشد. بنابراین آیفون 12 پرو مکس نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی باشد که نرخ تازه سازی صفحه نمایش برایشان مهم می باشد.

 

آیفون 12 پرو مکس از چیپست فوق العاده قدرتمند A14 اپل به همراه 6 گیگابایت رم و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. آیفون 12 پرو مکس اپل یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی های گیمینگ 2020 می‌باشد که توانایی پردازش و اجرای بازی های سنگین را دارد. البته لازم به ذکر است که این گوشی از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و با مبلغی که می‌خواهید برای این گوشی بپردازید می‌توانید گوشی های بسیار قدرتمند تری را خریداری کنید.